Hallo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van imre geer - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van imre geer - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Imre van der Geer

Blijf op de hoogte en volg imre

29 Augustus 2013 | Suriname, Paramaribo

Hoi!

Inmiddels een paar dagen aan het ''landen'' in Paramaribo. Een stad die je makkelijk over het hoofd ziet, maar die het vermelden waard is. De houten huizen zijn in het echt ook echt zó mooi kan ik je vertellen! Diverse eettentjes, zoals Warungs en plekken waar je Roti kunt eten; ik heb het allemaal al meegemaakt en geniet ervan.

Verder ontdek ik alles nog lekker en probeer ik me een beetje te mengen tussen de Suri's. Ik verbaas me erom hoe vriendelijk, relaxed en hulpvaardig ze zijn, in het verkeer etc....mooi om te zien!

Heb inmiddels wel een beetje mijn draai kunnen vinden. Ik moet nog wel wennen aan de warmte (wil af en toe nog te veel doen...ben ik dan toch echt een Nederlander?) :) Kom erachter dat ik mijn tempo vanzelf ga aanpassen,simpelweg omdat je het anders niet volhoudt (en je na verloop van tijd een soort ingeblikte garnaal voelt).

Dit was het even voor nu. Morgenochtend ga ik hardlopen bij de trimbaan middenin in de jungle, vlakbij de Dierentuin, fijn om wat te kunnen sporten. Komende dagen wat contacten opdoen en mensen ontmoeten, zie ik naar uit.

Tan Bun!

Imre