Als thuis! - Reisverslag uit Rama, Israel van imre geer - WaarBenJij.nu Als thuis! - Reisverslag uit Rama, Israel van imre geer - WaarBenJij.nu

Als thuis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg imre

09 Mei 2009 | Israel, Rama

Alan (hallo)

IK zit op de helft van mn reis. Ondertussen voelt ik me hier behoorlijk thuis, dat wil zeggen dat ik er een mama bij heb (sorry mam) Mama Rodainna noemt me haar zoon en ze vragen hier zo ongeveer elke dag of ik in israel wil blijven, ze zeggen dan dat ze kunnen zien dat ik geniet en van hun leven hou. Ik zeg dan zoek maar een vrouw voor me en je hebt me! Ik zit hier nu een behoorlijk tijdje en alles voelt als normaal, de taal, het lekkere vreemde eten, de groenteman die elke dag langskomt en met een megafoon duidelijk maakt dat hij toch echt fruit verkoopt ik versta alleen maar het woord 'Mandarina' maar goed. Ik heb een uurtje geleden mn haar laten knippen, nou ja er is gewoon een tondeuse overheen gegaan, halverwege dacht ik dat ik wel een kuif/ponny wilde, dus nu is het resultaat dat ik kort gewiekt ben met van voren een lange kuif (en het staat nog niet eens gek) Afgelopen maandag is er bij de buren een klein hondje aan komen lopen, de burman heeft hem vervolgens aan onze kids gegeven. De kids hebben meteen een soort van slaaplek voor hem gemaakt. Het is echt een poeppie, zit de hele dag kattekwaad uit te halen er is ook nog een konijn, ze kunnen het goed samen vinden en de kids vinden het leuk om met hem te spelen en natuurlijk andersom. Ik heb net een leider beetje NL geleerd, hij zei wel 10 keer, hoei gaat ghet met jou en ik natuurlijk brullen en gieren.

Welterusten!

imre

• 11 Mei 2009 - 08:28

Celia:

Hoi Iem, fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, maar laat je niet helemaal inpakken daar, we willen je straks wel weer terug in nederland hebben. Trouwens met ons gaat het allemaal goed hier. Groeten Gerrit, Celia en de jongens!!

• 18 Mei 2009 - 05:29

Mama:

Leuk dat jet het naar je zin hebt, maar om nou om een vrouw te blijven, dat is toch van de zotte, wij kijken er naar uit om je weer hier te zien en met je te praten, hier is alles goed, we beginnen te wennen, papa moet naar de orthopeed omdat hij zonpijn aan zijn been j
    heeft. Nu Imre, schrijf nog eens