Appeltaart, vakantie - Reisverslag uit Rama, Israel van imre geer - WaarBenJij.nu Appeltaart, vakantie - Reisverslag uit Rama, Israel van imre geer - WaarBenJij.nu

Appeltaart, vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg imre

26 Mei 2009 | Israel, Rama

Hallo,

Hier ben ik weer een keer. Ik zit een beetje erg gaar achter de computer. Ik heb een pittige hardloop training achter de rug (13 km in heuvelachtig gebied hardlopen) maar terug in NL wil ik de Halve Marathon gaan lopen dus! Maar van de rest gaat het heel goed met me hoor! Ik wil eigenlijk helemaal niet terug naar NL :( maar gelukkig heb ik nog ruim 2 weken vakantie en die begint morgen!! Morgen ga ik een beetje bekende plekken hier in Galilea verkennnen, Megiddo, Nazaret, vrijdag begint de sabbat en kan ik niet reizen, aangezien ik alles met het ov moet doen moet ik daar wel rekening mee houden. Zaterdag ga ik een dag het meer van galilea rond fietsen. Zondag ochtend reis ik naar Jeruzalem, in de middag ga ik naar een messias belijdende gemeente waar ik de voorganger van ken.In Jeruzalem wil ik 4 dagen blijven en die zal ik ook zeker wel nodig hebben. Ik ga dan daarna een dag naar Jericho en Bethlehem! De dode Zee gaat impie ook zien en daarna naar Eilat en van Eilat terug naar Tel Aviv. De dag voordat ik terug vlieg ga ik nog even terug naar Rama om hele lekkere hapjes voor papa mama en andere mensen mee te nemen naar NL en dan zit mn reis er al weer op. Ik heb hier 2 keer hele echte 'Oma,s' appeltaart gemaakt, iedereen zat te smullen. Vooral de 2e keer was ie erg goed, al zeg ik het zelf, pff wat hebben ze gegeten. Ok dit was het even voor nu!

Bye Bye

Imre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Rama

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2009

David Beckham

26 Mei 2009

Appeltaart, vakantie

18 Mei 2009

Steeds meer Arabier!

09 Mei 2009

Als thuis!

25 April 2009

Verjaardag, tuinman, bouwvakker en Imre
imre

Hoi! een heel erg welkom op mijn weblog, hier ga ik zo nu en dan wat vertellen over mijn belevenissen in Suriname. Tan Bun! Imre

Actief sinds 18 Maart 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 11030

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Januari 2014

Stage Suriname

19 Maart 2009 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: