Appeltaart, vakantie - Reisverslag uit Rama, Israel van imre geer - WaarBenJij.nu Appeltaart, vakantie - Reisverslag uit Rama, Israel van imre geer - WaarBenJij.nu

Appeltaart, vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg imre

26 Mei 2009 | Israel, Rama

Hallo,

Hier ben ik weer een keer. Ik zit een beetje erg gaar achter de computer. Ik heb een pittige hardloop training achter de rug (13 km in heuvelachtig gebied hardlopen) maar terug in NL wil ik de Halve Marathon gaan lopen dus! Maar van de rest gaat het heel goed met me hoor! Ik wil eigenlijk helemaal niet terug naar NL :( maar gelukkig heb ik nog ruim 2 weken vakantie en die begint morgen!! Morgen ga ik een beetje bekende plekken hier in Galilea verkennnen, Megiddo, Nazaret, vrijdag begint de sabbat en kan ik niet reizen, aangezien ik alles met het ov moet doen moet ik daar wel rekening mee houden. Zaterdag ga ik een dag het meer van galilea rond fietsen. Zondag ochtend reis ik naar Jeruzalem, in de middag ga ik naar een messias belijdende gemeente waar ik de voorganger van ken.In Jeruzalem wil ik 4 dagen blijven en die zal ik ook zeker wel nodig hebben. Ik ga dan daarna een dag naar Jericho en Bethlehem! De dode Zee gaat impie ook zien en daarna naar Eilat en van Eilat terug naar Tel Aviv. De dag voordat ik terug vlieg ga ik nog even terug naar Rama om hele lekkere hapjes voor papa mama en andere mensen mee te nemen naar NL en dan zit mn reis er al weer op. Ik heb hier 2 keer hele echte 'Oma,s' appeltaart gemaakt, iedereen zat te smullen. Vooral de 2e keer was ie erg goed, al zeg ik het zelf, pff wat hebben ze gegeten. Ok dit was het even voor nu!

Bye Bye

Imre