Welkom - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van imre geer - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van imre geer - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg imre

19 Maart 2009 | Nederland, Veenendaal

Dag allemaal,

Bij deze een hartelijk welkom op mijn weblog. Ik wil hier jullie de komende 3 maanden op de hoogte houden van mijn ervaringen, belevenissen in israél. Op dit moment ben ik nog in NL en ben ik ongeveer klaar voor vertrek, over 2 uurtjes ga ik met de auto naar Luik,daar hoop ik om 18.15 op te stijgen en om 23.45 aan te komen in Tel Aviv. In Tel Aviv ga ik als ik aankom op zoek naar een jeugdhostel en mijn eerste nacht in israél is dan een feit. De volgende dag hoop ik voor de sabbat nog naar mijn verblijfplaats (Rama,gallilea) te gaan en daar zal ik de eerste 2 maanden verblijven. Voor nu genoeg getypt, jullie weten wat ik de komende dagen ga doen. Ik heb er veel zin in, het wordt een gave uitdaging!

sjalom,
Imre

  • 19 Maart 2009 - 09:55

    Roeland:

    Imre, nogmaals super gaaf dat je dit gaat ondernemen. Ik ga de weblog lezen, met plezier! Ga ervoor en maak er wat van, het ligt in je eigen handen!

  • 19 Maart 2009 - 10:02

    Papa Landu:

    Hey Gazzzzzzaman,

    Ik wens je een gelukkig reis in Gaza. Doe echte rustig gaan daar in Gaza.
    Doe de groeten aan onze broers van Hamas.

    Ik hoor van je.
    Goede reis.

    Papa Landu

  • 19 Maart 2009 - 14:38

    Jeanine:

    Hoi Imre,

    Een hele goede reis! Wat leuk deze weblog. We houden je in de smiezen! Je hoort nog van ons. Geniet ervan!

    Léon, Jeanine & boys

  • 19 Maart 2009 - 15:58

    Elize:

    Im!!!!

    Heb je net aan de lijn gehad, over een uur stijg je op en gaat het avontuur beginnen!

    Ga ervoor en geniet ervan! Ben benieuwd hoe snel je vanavond een hostel vindt ;-)

    Liefs, Elize

  • 19 Maart 2009 - 18:49

    Huib Van Der Geer:

    Iem, ik heb je niet "uitgebeld" (ipv Zwaaien): een hele goede reis gewenst en mooie , inspirerende beelden en gedachten, vooral aan Die Grote Voorganger die ook rond liep in dat land. Volg Zijn voetspoor maar, dan verdwaal je nooit.

    Gr.

    Huib

  • 19 Maart 2009 - 20:24

    Johnny Van Der Geer:

    Wil je de landnamen en plaatsnamen wel met een HOOFDLETTER schrijven? Zo niet dan moet je bij terugkomst in Nederland je getuigschrift van de lagere school weer inleveren!

  • 19 Maart 2009 - 21:17

    Reinier :

    Hoi Imre,fijne tijd toegewenst,geniet ervan

    groetjes Reinier en Gerdine en Arjan

  • 20 Maart 2009 - 09:05

    Martijn:

    Hey Im,
    grote broer. Veel plezier daar. Het zal daar wel lekker weer zijn. Hier nu ook!! ;)
    ik hoop dat je een gave tijd tegemoet gaat. Houd je blik gericht op Jezus. Gods zege,
    greetz,
    Martijn

  • 23 Maart 2009 - 15:44

    Elize:

    Im, hoe gaat ie daar?
    Ben bnieuw, ben bnieuwd!

    Elize

  • 25 Maart 2009 - 07:53

    Marianne:

    Lieve Im,

    ik heb net je mail gelezen, ga bij meer tijd je beantwoorden! Goed om wat van je horen, geniet ervan!
    Liefs

  • 25 Maart 2009 - 20:56

    Andre En Nelleke:

    Ha kerel, we zitten vlak bij je in de buurt . Gaat het een beetje? Was het wennen? Enfin, we horen het wel. Doe George de groeten van mij. Hg., Andre en Nelleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2009

David Beckham

26 Mei 2009

Appeltaart, vakantie

18 Mei 2009

Steeds meer Arabier!

09 Mei 2009

Als thuis!

25 April 2009

Verjaardag, tuinman, bouwvakker en Imre
imre

Hoi! een heel erg welkom op mijn weblog, hier ga ik zo nu en dan wat vertellen over mijn belevenissen in Suriname. Tan Bun! Imre

Actief sinds 18 Maart 2009
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 11027

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Januari 2014

Stage Suriname

19 Maart 2009 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: